Uppskattning

Jag jobbar som konsult. Till viss del i stora projekt med projektledare från mitt företag, men i genomsnitt är det nog mest hos kunder där jag sitter själv. Eftersom min chef inte har detaljinsyn i de externa uppdrag jag har, och i många fall ingen kontakt med kunderna så länge som allt flyter på bra, är det sällan det blir någon uttalad positiv feedback.

Så när det kommer mail från kunden som avslutas

Klippa

.

.

.

så känns det alldeles väldigt bra!

Bra start på april. Typ.

Taggat:

4 thoughts on “Uppskattning

  1. Karin 2 april, 2013 kl. 09:06 Reply

    Varför är man så kass på att ge beröm kan jag tänka ibland. Små snälla ord gör ju alla glada!

    • Ett stenkast från Fyndet 9 april, 2013 kl. 11:03 Reply

      Efter det mailet gick jag med ett stort leende på läpparna, och det renderade i lite positiv feedback på jobbet också!

  2. MadamX 3 april, 2013 kl. 10:34 Reply

    Tänk så lite som behövs för att man ska få vingar!

Kommentera

