Ligger på plus

Vaknade 05.50 i morse av en insikt. Insikten om att bilen måste besiktigas senast 31 mars, annars körförbud. Bra insikt. Dålig ursäkt. Haft på mig sedan 1 november.

Hittade en verkstad med Drop In och 20 min senare var jag klar. Då hade jag dessutom hunnit byta baklampa.

Påväg in till jobbet ringde en gammal chef med kul info. Det händer saker redan på tisdag.

Jobbade häcken av mig med en kunds bokslut hela dagen och när vi skiljdes åt var det fina lovord.

Förra veckans Trysilresa avslutades på ett angenämt sätt i måndags.

Och idag såg jag två tussilago.

20130327-214907.jpg

Life is good.

Taggat:, ,

One thought on “Ligger på plus

  1. fortfarandesingelmamma 28 mars, 2013 kl. 11:10 Reply

    God karma helt klart! 🙂

Kommentera

