Ledbruten idag

Ibland (läs: alldeles för ofta…) får alla 3 somna i min säng. Normalt sett ”kickar jag ut” killarna i tid för mig att lägga mig, men igår hade jag inte mage att göra det – är alltid lite blödig sista kvällen innan pappavecka, och igår var förstås inget undantag.

Så, jag bad A, som låg i mitten, att maka sig lite mot H. Och så puttade jag lillasyster mot A. Och kröp ned. På högkant. Sover normalt sett på mage, men det fanns det ingen plats för igår.

Idag värker det lite. Av obekväm sovställning. Av förlite sömn. Men känslan att vakna omgiven att alla tre väger nog över. Gosigt är vad det är.

Taggat:,

2 thoughts on “Ledbruten idag

  1. /nina 20 februari, 2013 kl. 10:27 Reply

    Känner igen mig! Nu är vi beyond det, min äldste är 14 men fram till för nåt år sedan hände det att både ahn och lillbrorsan sov i min 140-säng…. Ont men härligt.

Kommentera

