Stora garderobsrensningen

Förkyld på andra veckan, och småruggigt väder ute är en perfekt kombo för att röja i garderoberna!

De flesta kläder skickar jag via mamma till Baltikum, men så hittade jag lite barnkläder så gott som oanvända, och då skakade jag liv i mitt Traderakonto. Får så om det ger någon utdelning, annars får även dessa kläder åka österut. Förväntar mig ingen förmögenhet in på semesterkontot, men några kronor inför sportlovet vore kul.

E har en väldans massa kläder som är försmå, så hennes garderob blev ordentligt utrensad. För egen del så har jag en del kläder som lider av det omvända – de är förstora 🙂 Förvisso ett angenämt problem!

Vad gör du en söndag som denna?

 

One thought on “Stora garderobsrensningen

  1. Singelmamman 10 februari, 2013 kl. 08:21 Reply

    Jag har gjort ingenting, lite tvätt lite plocka undan och så. Och kurerat en liten elak huvudvärk.

Kommentera

