När 3 timmar känns som en evighet bort

3 timmar. Det är ju ingenting i det stora hela. Eller så är det ett enormt avstånd.

Om man väntar på information som ska komma om 3 timmar. Och där bäraren av informationen finns 3 timmar bort.

Då är det ett enormt avstånd.

Går inte riktigt att få ihop tankarna till att vara produktiv på jobbet just  nu känner jag. Önskar bara att tiden ska gå fort och att beskedet är bra.

Taggat:,

One thought on “När 3 timmar känns som en evighet bort

  1. Lidingömamman 15 januari, 2013 kl. 10:15 Reply

    Jag hoppas verkligen att det blev ett bra besked. Jag vet hur det är. För några dagar sedan hade jag laddat upp med näsdukar och ringde ett samtal för att också få ett besked. Denna gång var det positivt. Ett nytt besked kommer om några veckor. Nu hoppas jag på att det är lika positivt som det förra.

Kommentera

