En vecka har passerat

Jag måste säga att det går bra. Det är klart – thaigrytan på 1:ans födelsedagsmiddag igår hade ju suttit fint. Eller ett glas vin häromdagen. Det som bara fick passera revy. Men det finns knappt några hungerkänslor. Lite längtan efter att tugga har dövats med något enstaka tuggummi.

Eftersom det gäller en begränsad tid så är det ju bara att bita ihop de gånger som det känns lite motigt. Jag vet ju var det bär hän. Och vart jag vill. Så siktet är rätt inställt och Fas 1 får inleda resan. Antingen är så 1/3 avverkad, men mer troligt 1/4. Ska bestämma mig om någon dryg vecka.

Status efter vecka 1:

Midja: – 9 cm

Mage: – 5 cm

Stuss: – 3 cm

Vikt: – 2,9 kg

 

Taggat:

5 thoughts on “En vecka har passerat

  1. Louise 14 januari, 2013 kl. 10:58 Reply

    Bra jobbat!

  2. Jenni 14 januari, 2013 kl. 11:05 Reply

    Oj! Det var inte illa! Vad är hemligheten?

    • Ett stenkast från Fyndet 14 januari, 2013 kl. 11:46 Reply

      Brukar gå fort i början när det finns ngt att ta av…. Små små påsar.. Som en kickstart till Fas 2

  3. Cally 15 januari, 2013 kl. 07:55 Reply

    xtravaganza? Det har jag hållit på med tidigare… 🙂

Kommentera

