Gott Nytt År!

Gott Nytt År till er alla!

Jag hade tankar på någon slags krönika över 2012, men jag släpper det – jag nöjer mig med att konstatera att 2012, liksom de flesta andra år i mitt liv, innehållit både ups & downs, och att jag nu går in i 2013 med förhoppningen om mycket positivt för barnen och mig.

Tack till er som kikar in då och då! Ett extra tack till er som lämnar en kommentar emellanåt – jag är knappast något undantag som söker lite bekräftelse i min blogg 😉 Önskar er alla ett fint nytt år, och välkomna tillbaks!

20121231-220739.jpg

4 thoughts on “Gott Nytt År!

  1. Suzan 1 januari, 2013 kl. 10:47 Reply

    God fortsättning på 2013!

  2. Cally 3 januari, 2013 kl. 12:44 Reply

    Gott Nytt År till dig också!
    I år blir allt ännu bättre! Och jag ska bli bättre… både på att blogga och kommentera… hoppas jag 🙂

Kommentera

