Familjen är komplett

Jag har i flera år funderat på vilka stolar jag vill ha vid mitt matbord, och i höstas bestämde jag mig – Family Chairs från Designhouse.

I mitten på december fick jag de första två och igår hämtade jag nr 3 & 4.

Efter lite ommöblering i vardagsrummet är allt på plats:

20121230-215727.jpg

I samma svep fick bokhyllan ta plats under fönstret istället för mitt sidobord som flyttade en bit in i rummet.

Resultatet? Ett luftigare vardagsrum.

20121230-223054.jpg

Taggat:,

3 thoughts on “Familjen är komplett

  1. Trebarnsmamman 31 december, 2012 kl. 12:24 Reply

    Jättefint! Gott Nytt År!

  2. hallakulle 10 januari, 2013 kl. 10:52 Reply

    Blev ju jättebra!

Kommentera

