Philips Wake up light

Buzzdax!

Denna gång gäller det En förnyad variant av Philips Wakeup Light.

Har deras första variant sedan tidigare och har länge tänkt låta killarna få den, men dragit mig för att ge bort min väckarklocka. Så när chansen dök upp att testa den här nya modellen som styrs av iPhonen (vilket gör det så mycket enklare att variera tid för larm), så hoppade jag på direkt.

Den kom med posten precis innan jul, och idag har jag satt upp den och installerat appen. Återkommer med rapport!!

20121229-003218.jpg

Taggat:,

7 thoughts on “Philips Wake up light

  1. mariagunilla 29 december, 2012 kl. 12:15 Reply

    Låter spännande. Jag avvaktar rapport!

    • Ett stenkast från Fyndet 5 januari, 2013 kl. 09:37 Reply

      Eftersom det varit jullov sedan jag fick den har jag i princip inte använt den, mer än som test, så jag återkommer!

  2. hallakulle 30 december, 2012 kl. 09:22 Reply

    Tänkte köpa den till oss i julklapp men den funkar tyvärr inte mot iPhone 5 😦
    Investerade i den ”gamla” varianten istället. Har inte kopplat in den ännu dock. Ska bli spännande att se om morgonen kommer starta bättre…

    • Ett stenkast från Fyndet 5 januari, 2013 kl. 09:47 Reply

      Har den gamla varianten också, och tycker den är bra! Killarna ska få den 🙂 Fördelen med den nya är att det är mycket enklare att justera larmtiden i iphoneappen än på den gamla varianten av klocka – jag som går upp en tid ena veckan och en helt annan den andra har ju fördel av appen. Annars tycker jag gamla varianten funkar helt ok!!

  3. Trebarnsmamman 31 december, 2012 kl. 12:26 Reply

    Spännande! Var väldigt nära att hoppa på Buzzador-kampanjen, men fegade ur. Så du får gärna rapportera!

  4. […] sovmorgnar – men nu är vardagen tillbaks, och gissa om det är en skön start på dagen med ”soluppgång”. Är inte helt förtjust i de ljudval som finns i appen, och har fn ingen musik i iPhonen, så jag […]

Kommentera

