Älskade lilla loppa – 4 år

Tänk att du fyller 4 år idag min älskade lilla Ebba.

Fem år efter storebror  H dök du upp min lilla lus. Kvällen den 14 gick obemärkt förbi, och jag trodde nog att du skulle vänta ytterligare något dygn. Men så vid 02-tiden den 15:e började jag märka att något var på gång. Satt vid köksbordet och klockade värkarna innan jag vid 03 talade om för din pappa att han nog borde göra sig redo. Framåt 04 ringde vi till farmor och farfar, som kom strax före 5 och pappa och jag kunde åka till BB Stockholm. Trodde nog nästan att du skulle göra entré redan i hissen, men du höll dig kvar till ett par minuter före 06.

En liten fotokavalkad till din ära – min lilla loppa.

Inför första julen, och du är drygt 2 månader. Ligger mest och softar:

Här har du avancerat till ca 4 månader och är nyfiken på världen:

Man skulle nästan kunna tro att det är (h(jul) på gång – 7-8 månader och med på det mesta:

Din första sommar kommer och du vet inte vad som hänt. Glad som vanligt!

Här är det uppdatering av foton för Stockholmsgruppen på gång

Ett hopp framåt sommaren 2010 ger ett underfundigt leende som får mig att smälta:

Här är du drygt ca 18 månader och alldeles, alldeles oemotståndlig.

Vi gör ett hopp till våren -12 och nu är det dax för lite uppdaterad bilder för modellgruppen:

På brödernas skolavslutning 2012 är det fototajm igen och du är 3,5 år redan.

Kalasdax 4 år och du är redo, som alltid.

2 thoughts on “Älskade lilla loppa – 4 år

  1. fiafit 16 oktober, 2012 kl. 09:06 Reply

    Grattis söta lilla Loppan! Vilken fin tjej! Älskar sista bilden. Så söt så man vill äta upp henne!

Kommentera

