Tallkottekörteln

har besök av en liten cysta, men läkaren som kollade resultatet av magnetröntgen menade att det var en bisak; inte något att bry sig om.

Jag hade fått telefontid med en läkare från neurologen till 08 på fredag. Men igår ringde det från dolt nummer, och gissa om jag höll på att hoppa ur brallorna när det var doktor Lindström från neurologen som presenterade sig.

De hade inte hittat något annat än en liten cysta på Tallkottekörteln. Den som upptäcktes redan i maj. Och ska tydligen vara ofarlig. Jaja, om de säger så …

Taggat:

4 thoughts on “Tallkottekörteln

  1. fiafit 30 september, 2012 kl. 04:38 Reply

    Pust! Jag hoppas verkligen det!

  2. Singelmamman 1 oktober, 2012 kl. 09:33 Reply

    Tallkottkörteln? Får jag nog googla på för att veta vad det är för något. Men säger läkaren att det är ofarligt så skulle jag också tro på det.

    • Ett stenkast från Fyndet 1 oktober, 2012 kl. 09:54 Reply

      Nej, nej, man ska inte googla sjukdomar… Googlade det latinska resultatet i journalen, och man blir f-n svettig för mindre. Ja, jag får lov att lita på läkaren. Både en DT och en MR har visat samma, så det får vara bra så.

Kommentera

