Bortskänkes – 3 st Paxgarderober

3 st Pax-garderober från IKEA bortskänkes mot avhämtning (fast vill du ge ett litet bidrag är det förstås ok). Inredning enligt bild. Inga dörrar. Finns i norrort.

Höjd 201
Djup 58
Bredd 50 cm per enhet

Lämna en kommentar med mailadress så hör jag av mig. Först till kvarn, även om jag tvivlar på att det blir rusning.

20120925-221235.jpg

Uppdatering: Bestämde mig för att lägga dem på Blocket och det tog typ 5 min innan första förfrågningen kom.

Taggat:, ,

One thought on “Bortskänkes – 3 st Paxgarderober

  1. Vacuum « Ett stenkast från Fyndet 27 september, 2012 kl. 10:15 Reply

    […] fick jag för mig att skänka bort 3 garderober och då behövde de ju tömmas […]

Kommentera

