Minisemester

Om ett par timmar bordar vi planet, 1an och jag. Det är minisemester till Tyskland i görningen.

Förutom att ha mysdagar ihop, så har vi nog tänkt att åka till Köln och klättra upp i tornet på Kölnerdomen, ta en sväng till Chokladmuseet och kolla våra förfäder på Neandertalmuseet.  Att det är Hansefest i Neuss, där vi ska bo, är ju ingen nackdel. Om regnet kommer som förutspått, tar vi med 1ans syssling på badäventyr.

Sevärdheter i all ära – jag tror att tid ihop för 1an och mig är det väsentliga med resan. Allt vi gör utöver det är bonus.

Auf Wiedersehen”

Taggat:, ,

4 thoughts on “Minisemester

  1. fiafit@hotmail.se 21 september, 2012 kl. 02:49 Reply

    ÅHHHHHHH schüss bis übermorgen är typ allt jag kommer ihåg av tyskan…. och inte kan jag stava heller. Ha en trevlig resa!!

  2. Cally 22 september, 2012 kl. 01:45 Reply

    Vad härligt! Hoppas ni får toppendagar!

Kommentera

